2013. április 25., csütörtök

Egyből a mélyvízbe

Végül is minden probléma megoldható. Legalábbis azok, amik eddig zavartak.
A vízummal nem lesz gond, megbeszéltem mindent a családdal, el van intézve az egész. Aztán sikerült kölcsönkérnem egy hatalmas bőröndöt keresztanyumtól, így minden belefért, bár folyton azon agyalok, mit felejtettem el. Valahogy gyanús, hogy 4 hónapra csak ennyi cuccot viszek. Oké, kiterítve elég soknak tűnik, de ebben van 4 havi életem, azaz 18 kg.

 
A kisebbik tatyót viszem fel a repülőre, abban lesz a kabátom, sálam, sapkám és kesztyűm. Sokat gondolkoztam, hogy milyen cipőben menjek, mert itt 30 fok lesz napon és nem akarok első alkalommal belerohadni a bakancsomba. Úgyhogy nem a bélelt téli cipőmben megyek, hanem a túrabakancsomban. A télit a vászoncipővel együtt besuvasztottam a bőröndbe.
Tokaji, csoki betöltve, aksik, elemtöltő, kábelek eltéve.


A legutolsó mailben megírta nekem az anyuka, hogy mindenki nagyon vár, így az apuka húga is beugrik 2 barátjával, hogy jól megnézzenek. Na ez lesz aztán a csobbanás :D A kicsikkel csak másnap reggel találkozom, de tőlük félek a legjobban. Remélem nem lesz gond a kommunikációval. Bár ők csak őskeltául nyomják :D

Holnap ilyenkor Londonban fogom várni az átszállást. Fuh, naaaagyon izgulok és félek.

2 megjegyzés:

  1. De edes az a cica :)

    Viszont, hogy a lenyeges dolgokkal is foglalkozzak, szoritok, hogy minden rendben legyen, foleg azokkal a felelmetes gyerkocokkel, es persze varom a kovetkezo bejegyzest is.

    VálaszTörlés
  2. Süninek hívják a cicust és nem lehetett leszedni a bőröndről :D Köszönöm a jókívánságot, igyekezni fogok minden téren :)

    VálaszTörlés