2013. július 13., szombat

Kemping #3

Hát akkor itt van egy rövidke bejegyzés a harmadik kempinghelyről. Egy hatalmas gleccser mellett kempingeztünk, a hely pedig tele volt "fákkal". Otthon bokornak hívjuk őket, de itt mindenki odáig van a csodás fás vadontól :D
Ebben a kempingben rengeteg turista is volt, a bejáratnál csak úgy hömpölyögtek.
Amúgy itt este annyira hideg volt, hogy még izlandi pulcsiban és kabátban is fáztam. Aludtatok már sapkában és polár pulcsiban? Beszereztem egy lábszármelegítőt is, mert elvileg sokat segít. Hát nem fáztam! Dupla pizsinaci, vastag zokni, póló, pulcsi, sapka és kész! Reggelre pedig ismét megfáztam és máig nem múlt el. Ezt az ellentmondást... 



A kemping a Vatnajökull Nemzeti Park területén volt, úgyhogy a második izlandi nemzeti park is kipipálva :D



Jökulsárlón. A vízen úszó jéghegyek és a turisták (köztük én is):


Az idegenvezető, akinek marha jó humora volt :D Egy 1000 éves jégtömböt tartott a kezében.

Amit aztán meg is kóstolhattunk. Hogy miért, azt nem tudom, de vicces volt 1000 éves jeget ropogtatni :D



Bizony, a kapitány egy hölgy volt! De tök jó.




Ő követett minket, hogyha esetleg valaki beleesik a 2 fokos vízbe, akkor ne haljon meg... Ugyanis ha az ember nem cselekszik időben, csúnya véget érhet. Titanic rulez (Y)


Ez egy olyan ho-ho-ho-ho kép :D

Egy ilyen kis terepjáró-hajóval hajtottunk a vízbe.






Találjátok meg Vilit. Amikor lebukott, látszott a teljes teste is, de szokás szerint azt mindenki elszalasztotta. Kis szemét fóka volt.





Mindenki fényképezzen szembe! Így az igazi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése