2013. június 9., vasárnap

Lassacskán félidőben

Eltelt két hét az utolsó bejegyzésem óta, mindenkitől elnézést. 
Az igazság az, hogy nagy dolgok nem történtek, inkább csak vásárlásról és bulikról tudok írni. Nem éppen tipikus au pair bejegyzés :D

Helgával sokat lógunk együtt, bár ha a barátnői is ott vannak, akkor tipikus tini. Nem sértésképp mondom, annyi az egész, hogy azt már kinőttem, hogy benzinkút mögött kiabáljak, cigánykerekezzek és titokban cigizzek. Én már bizony öreg vagyok ehhez a 23 évemmel. Sajnos úgy néz ki, hogy Helga nem tud jönni augusztusban a suli miatt, de annyira szeretne jönni, hogy év közben megpróbál elszabadulni. Talán csak húsvétkor sikerül, mert akkor kéthetes szünetet kapnak, de nem veszítünk semmit! 
Szomorúan tapasztaltam, hogy hazafelé drágábbak a repjegyek, úgyhogy egy kis okoskodásra lesz szükségem. Ej, ez az izlandi repülőtársaság nem tagadja meg a nemzetiségét :D

Múlthéten spontán ötlettől vezérelve elmentünk Reykjavíkba plázázni és hát nem vagyok büszke, de vettem magamnak pár cuccot. Oké, imádom őket, ezt a lány olvasók tuti megértik. Leárazás volt, úgyhogy mindent féláron sikerült beszereznem. Egy horgolt pulcsit vettem, egy retro pólót és egy bakancsot *-* Egyszerűen imádom és nem lehet leoperálni a lábamról. Sajnos a bőröndömbe ennyi mindent már nem fog beférni, úgyhogy magamra veszek minden lehetséges darabot és egy kisebb csomagot majd hazaküldök. Ugyebár a reptéren nem éri meg többletsúlyt venni, mert 3 kg is 8000 Ft.... Elég gyilkos ár.

Ez egy varázsbakancs. Ha ebben battyogok be a benzinkútra Helgának cigit venni, nem kérik el a személyimet :D Mondjuk az elég kínos, hogy egy a méretem Benjamínnal...


Ugyancsak a vásárlás napján este, Helga nagy nehezen rávett, hogy menjünk el Selfossba Gusgus koncertre. Marhára fáradt voltam és őszintén nem akartam több pénzt költeni, de addig kérlelt hogy belementem. És igaza volt, egyszer vagyok itt, egyszer mehetek el ingyenes Gusgus koncertre és nem is bántam meg. Ott álltunk a színpadnál, egy méterre a világhírű együttestől. A buli után Selfossban hemzsegtek a részeg tinik (bár a koncert korhatáros volt), sokakat az út közepéről kanalaztak össze :D Kegyetlenül be tudnak rúgni.

Ez a kedvenc számom tőlük. Tudom, nem mindenkinek fog tetszeni, nekem sem kifejezetten ilyen a stílusom, de ez igazán betalált.
 

Sajnos képet nem készítettem, de Sigvaldival és Daníellel elmentünk egy farmra, ahol épp akkor engedték ki az állatokat a hosszú tél után. Itt szokás elmenni erre az eseményre, úgyhogy nem voltunk egyedül. Rengeteg kisgyerek jött el a szüleivel kiscsibét és kisbárányt simogatni. Aki ismer, az tudja, hogy nem vagyok rajongója a széttenyésztett állatoknak és hát nem is voltam túl boldog a látványtól, de ez csak én vagyok. A teheneknek akkora tőgyük volt, hogy néhánynak hálóval és szíjakkal tartották a helyén, különben a földön húznák (erről ha valaki tud többet, akkor kérem kommenteljen). Mondjuk érdekes állatok voltak, mert még sosem láttam csíkos tehenet. Képzeljetek el egy csíkos boxert vagy német dogot, na ezek pontosan ugyanilyenek voltak. Az istállóban sem élvezkedtem, csak rémült báránymamákat láttam és butus gyerekeket, akik szétvakuzták az egész istállót. Ez Sigvaldinak sem tetszett, kb 2 percet töltöttünk ott.
Találtam is képet, pontosan így néztek ki (Viva Wiki!)

Þóra és Sigvaldi ma érkeznek haza Norvégiából. Péntek reggel Þóra elindult és ott találkoztak, mert Kiss koncertre mentek. Mivel hétvégén szabad vagyok, a fiúk a nagyszüleiknél voltak, úúúúgyhogy az egész ház az enyém volt. Isteni volt egy kis nyugalom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése