2013. június 13., csütörtök

Most akkor Izland vagy Magyarország a nagyobb lovas nemzet?

Oké, hát érdekesen alakul ez a hét, úgy látszik, most minden a lovakról szól.

Először is a vacsiról írok egy kicsit. Nem hiszem, hogy otthon ez sok embernek ízlett volna. Hatalmas főtt-füstölt kolbászok, ízre nagyon fűszeres, állagra fasírtra emlékeztetett. Vörös színe volt és ha belevágtam, nagyon morzsálódott. Nem sokat ettem belőle, nem is azért mert ló volt, csak nem nekem való kaja. Þóra is megmondta, hogy ez kifejezetten férfiaknak való kaja, úgyhogy ő sem bírt sokat enni. Sigvaldi és Palle (Þóra bátyja) megtömték magukat, később pedig rosszul voltak tőle :D Ez teljesen normális dolog, senki se rémüljön meg. Egyébként az első falatnál mindenki engem nézett, elég kínos volt :D

Aki szereti a lovakat, az ne olvassa el a következő bekezdést (én nem akartam volna tudni): 
Sigvaldi volt olyan kedves és elmesélte az első lóhúsos élményét: 6 éves volt, amikor a szülei vettek egy öreg lovat és az udvaron lelőtték.
...
És még el is játszotta a kedvemért, nem is egyszer. Szereti nézni, ahogy szörnyülködöm. Elnézést mindenkitől, aki erre nem volt kíváncsi.

Másnap elmentem Þórával egy ismerősükhöz, aki egy igazi pénzes farmot vezet turistáknak, lovas bemutatókat tart, és méregdrága izlandi lovakat árul. Némelyik drágább, mint egy családi ház. Huh... Ezekből a pacikból elméletileg nem lesz vacsora, de Þóráék viccelődtek a többmilliós hússzeletekkel, úgyhogy bizonytalan vagyok. 
Később visszamegyünk majd erre a farmra a fiúkkal, és megnézünk egy ilyen lovas bemutatót. Hát kíváncsian várom, a fényképezőgépem pedig a kezemhez ragasztom. Sok-sok képet fogok csinálni az egész farmról :)
Elnézést a képek minőségéért, de nem akartam vakuzni, mert - nehéz lehet elhinni - szeretem a lovakat.







Tegnap pedig kaptam egy zöld, lovacskás izlandi pulcsit, úgyhogy most már rendesen el vagyok látva lovakkal. Ennek örömére pedig rengeteg lovas képeslapot vettem.

Pontosabban Þóra anyukája küldte nekem. Kicsit nagy rám, de képzelhetitek, hogy örültem neki. Elvileg ez a szín nyáron nagyon divatos itt, úgyhogy nem fogok kilógni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése