2013. június 21., péntek

Képes beszámoló a mai napról

Benjamín ló

Alexandra (Helga barátnője) volt olyan kedves és a házunk elé jött a kedvenc lovával. Nem tudom felidézni a drágaság nevét, de annyi megmaradt, hogy 11 éves. Marhára nem volt olyan kis kedves, mint ahogy az elsőre tűnhet. Meg is harapta Alexandrát egyszer :D

A furcsa szerzet jobb oldalt én vagyok. Csodás kép.

És ugye, ezt senki sem hagyta volna ki a helyemben, így hát felültem rá. Sokszor meg akarta harapni a lábam :O Nem is feltételeztem, hogy a lovak ilyen hajlékonyak... És hátul Loki kutyus.

A lovaknak nagyon széles a hátuk. Kiterültem rajta, mint egy béka. Vagy malac.. :D

A kedvenc pónijaim, akik pizzát sütöttek nekem :D Helga és Alexandra

A mai vacsi. Kagyló és homár :Đ

És a legnagyobb homár (csak viccelek :D, annyira nem gáz)
Ma először mentem el a családdal uszodába. Itt ez már-már népi hagyomány, mindenki imád úszni. Én nem voltam túl lelkes, mert egészen előnytelenül mutatok fürdőruhában, de végül rávettem magam. Kisebb sokkot kaptam az öltözőbe érve, mert mindenki meztelenül mászkált én pedig nem győztem a földet nézni... Persze én a vécében öltöztem át :D
Nem kis feltűnést keltettem, mert én voltam az egyetlen, aki úgy didergett, mint aki a halálán van. Hiába meleg a víz a medencében, 16 °C széllel nekem nem elég nyárias :D


2 megjegyzés:

  1. Tök sok élménnyel vagy már gazdagabb! =o
    Haza akarsz még jönni egyáltalán? :D

    VálaszTörlés
  2. Nem igazán akarok hazamenni. De visszavárnak jövőre is, akár csak nyaralásra. És vihetem a barátaimat is ;-) Most konzultálok életem párjával, hogy esetleg az egyetem után ideköltözünk muhahaha :D Ne szólj neki, hadd eméssze.

    VálaszTörlés