2013. április 30., kedd

Biztosan mindenki csodálkozik, hogy ennyit blogolok. Én sem gondoltam volna. Elég sokat unatkozom, pedig azt hittem, majd 3-4 naponta jutok géphez, ezzel szemben már megint a nappaliban ülök és próbálom feltalálni magam. Nem, nincs gond ezzel, mert imádok lustulni, de vendégségben nagyon kellemetlen.
Délelőtt egy órát port töröltem Sigvaldival, utána semmi. Egy 10 percre megint le kellett kötnöm a kicsit és akkor el is érkeztünk a témához, ami miatt kicsit rossz kedvem van ma.
Egyszerűen úgy érzem, hogy Daníel nem kedvel. Sőt. Megpróbál megütni, felém suhint a kardjával, naponta többször lelő stb. Semmi tekintélyem nincs. A 7 éves bátyjának több van, mint nekem... Ha belegondolok, érthető. Elvégre nem beszélek izlandiul, csak angolul magyarázok neki és ha senki sem hallja, akkor magyarul. Tök hülyének néz.
És emiatt most szívesen hazamennék. 

Az idő kegyetlen, bár bentről csodálatos. Sehol egy felhő, az ég kék, de ha kimerészkedik az ember, lefagy az orra. Kb. 5 fok van.
Ahogy leszűrtem, az izlandiak sem szívesen mennek ki ilyen időben. Sigvaldi szabályosan szenved, ha ki kell mennie valamiért :D Szóval nem vagyok egyedül.

2 megjegyzés:

  1. tekintelyt szerezni idobe telik, ne add fel mar az elso heten ! :))

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy nem adom fel :) Annyi az egész, hogy engem nagyon le tud törni, ha valaki nem kedvel. Mindegy, hogy gyerek vagy felnőtt, engem mindig kiütött az ilyesmi. Mondjuk kicsi még, hol cukorkát ad, aztán dobál, utána megint játszik velem és így tovább. Szóval nekem kell változtatnom. Megkérdeztem a szüleit, szerintük nagyon kedvel engem, és bizony őket is sokszor ütögeti :D

    VálaszTörlés