2013. április 29., hétfő

Fásult néni és hal

Míg az unott hölgy időjárásjelentését nézzük (ezelőtt híradót, benne partravetett bálnákkal) beszámolok az eddig történtekről. Hátha érdekel valakit :D Ezután amúgy Trónok harcát nézünk, Sigvaldiék megőrülnek érte. Tegnap pont olyan részeket néztünk, amikben Izlandon forgatott jelenetek is vannak. Rákérdeztem, nem messze vették fel az egészet :D
Szóval a vacsi megint isteni volt, csak úgy mint az elmúlt napokban mindig. Tegnap pl pizzát rendeltünk, marha finom volt.
A hétfő hal nap, Sigvaldi elmondása alapján vasárnap általában összeül a család és telezabálja magát hússal. Ezért hétfőn csak halat esznek. "Csak". Ugyanis ezek a kis halcsíkokat valamilyen fűszeres panírba forgatják, mellé héjában sült krumplit, vegyes zöldséget, pirított fenyőmagot, itt készült feta sajtot (!), vajat és szószt adtak. Na most képzeljétek el, ahogy egy kullancs megszívja magát és lepottyan. Na az vagyok én. Háromszor szedtem meg a tányéromat, pedig már tele voltam. De én jó magyar ember vagyok és addig eszem, amíg ki nem folyik a számon :D Csak az íz miatt. Szóval megint csak fantasztikus volt a vacsora és egy csomó egyszerű ám nagyszerű recepttel fogok hazamenni.
Evés után 5 percig le kellett kötnöm Daníelt, míg Þóra Benjamínnal leckét írt. Ezek után összepárosítottam kb 100 zoknit és összehajtogattam a friss törölközőket és sztár lettem :D Azt mondták mára nincs több dolgom, de egyszerűen ingyenélőnek érzem magam. Ezért segítettem összeszedni az edényeket és bepakolni a mosogatógépet. Þóra egész nap dolgozik 5-ig, itthon pedig folytatja a gürit. Nekem mégsem hagyja, hogy - itt kihívott egy percre, mert csodás az idő és tiszta az ég, most nagyon szépen látszik a Hekla tűzhányó... de édes :) - segítsek. Puff.

Otthon már sokan ágyban vannak, itt még nagyon világos van. Két órával le vagyunk maradva, bár mindenki tudja, nem emiatt van ilyen világos :)

Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése