2013. április 29., hétfő

Mixü

Tegnap ugye szülő/nagyszülő látogatáson voltunk. Na most, ha valaki nyitotta már ki a Szép házak egyik számát, akkor kb. el tudja képzelni a legszebb környéket a legjobb házzal együtt. Ahhoz még hozzá kell adni álmaim netovábbját és máris kész. Sajnos képet nem készítettem, mert az furcsa lett volna, de elmesélem mit láttam. Egy nem túl nagy házat, tök jó berendezéssel és egy olyan nappalival, amiben hatalmas ablakok nyílnak a lényegre: a csodás tájképre térdig érő sárga fűvel, a távolban fehér hegyekkel. Egész nap ezt látni elég üdítő lehet. Nem csoda, hogy itt mindenki jókedvű és kiegyensúlyozott.
A pillanatban, ahogy elmerültem a tájban, eszembe jutott, hogy talán itt tényleg vannak tündérek. Megkérdeztem, hogy az izlandiak valóban hisznek-e a tündérekben, de Sigvaldiék azt mondták, hogy csak az egyszerűbbek :D Szóval a többségre nem igaz.
A másik dolog ami nagyon más, mint otthon, hogy itt a legidősebbek is megértik az angolt, max izlandiul válaszolnak rá. És mindenki nagyon kíváncsi rám (a turistákra) és kedvesen fogadnak a házukban. Ez volt a harmadik ház, ahol voltam és mindegyik csodálatos. Jó ízlésük van.

Ma 8-kor keltem bár azt mondták, akkor keljek, amikor nekem jó. A reggeli programom az volt, hogy összehajtogattam 3 kosárnyi tiszta ruhát és bepakoltam egy új adagot a mosógépbe. Aztán a szárítógépbe. Kiporszívóztam a lakást (kb 60 négyzetméter és szerintem sokat mondtam) és ennyi. Ez egy óra volt, utána elmentünk kirándulni. Képek alább.
Jelenleg a fiúkkal ülök a nappaliban egyedül, ők tévéznek, én blogolok. Igyekszem foglalkozni velük meg valahogy kommunikálni, de nem egyszerű…
Mára ennyi. Teljesen ki vagyok ütve :D



Seljalandsfoss és én
















Skógarfoss













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése