2013. május 7., kedd

Bizony eljönnek azok a napok, amikor már nem történik újdonság és nem tudok mit írni. Legalább nem dagadoznak tovább az ujjaim :D
Tegnap egyedül voltam a fiúkkal, de este átjött Helga és rengeteget segített. Ő dugta őket ágyba, bár a szülők nélkül ez hatalmas kihívás. Daníel keservesen zokogott, de aztán álomba sírta magát. Elég fáradt volt, mert napközben elsétáltunk a lovakhoz és rengeteget játszottunk a kertben. Kipróbáltam a trambulint, hát nem csodálom, hogy imádják az gyerekek. Ráadásul az egész felér egy fitnesz edzéssel... bár még nem próbáltam, ilyen lehet az is.
Este Helgával rengeteget beszélgettünk, neteztünk és ropis moziestet tartottunk. Nagyon nagy arc, bár ez itt mindenkiről elmondható. Szerencsés vagyok.

Holnap irány Selfoss!




Hekla

Pénztárca lesz és bizony én csináltam. Þóra nagy türelemmel tanítgat. Ezután jöhet a sapka, sál és végül a hőn áhított izlandi pulcsi.


4 megjegyzés:

  1. De jó! Majd kötögethetsz az unokáidnak is!

    VálaszTörlés
  2. Ez pont horgolááás :P A többi felsorolt darabot viszont kötni kell. Majd te is kapsz sapit vagy sálat, alig várom!

    VálaszTörlés
  3. Sálat kérek szépen, a sapka lenyalja a búbom.

    VálaszTörlés
  4. Habár egy bokáig érő manósapkát nem vetnék meg egyből...

    VálaszTörlés