2013. május 5., vasárnap

Csudijó anyák napja l.

Anyák napja lévén, minden anyukának Boldog Anyák Napját kívánok! Különösen anyukámnak, keresztanyumnak és mamámnak!

És akkor következzen egy kedves történet: Pár prece Daníel berontott a szobámba és pillanatok alatt átrendezte majd lebontotta. Elvette a lakáskulcsom (egyik nap kaptam sajátot) és miután mindent megpróbált összekarcolni - beleértve a laptopom képernyőjét is - megrúgott, majd átrobbant anyuék szobájába. Én pedig gondolkodás nélkül utána. NE TEGYETEK ILYET KÖRÜLTEKINTÉS NÉLKÜL! Behuppant anyu és apu közé, akik épp össze voltak bújva, én pedig majd elsüllyedtem szégyenemben. Megvolt a lecke mára.

Tegnap megkaptam az első fizumat, úgyhogy ma fel is avatom egy kis vásárlással. Tegnap volt szerencsém a kirándulás előtt beugrani velük a boltba és láttam egy csomó képeslapot, mágnest meg lundaplüsst. Úgyhogy veszek valamit :D 
Kényszeres vásárló vagyok, nem tehetek róla :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése