2013. május 1., szerda

Mindenkitől elnézést, de dokumentálni fogom minden lépésemet

Csak hogy lássátok mennyire értelmesen töltöm ezt a napot:
- palacsintát göngyöltem (sima kristálycukor a töltelék, egymásra halmozzák és ahol van hely oda még szórnak... brutálisan édes)
- kimostam a ruháimat (nekem otthonra kell egy szárítógép :O )
- Soró (ejtsd: szoró, bár fogalmam sincs hogy kell írni)
- fényképezősdi

:D
Én egy igazi szobakutya vagyok és a legjobban ölben szeretek lenni


Kilátás a nappaliból 1.
Kilátás a nappaliból 2.
Kilátás a nappaliból 3.
A rezidenciám (csendes és kellemes)
Kilátás a rezidenciámból (reggel trappolásra ébredtem :D)

2 megjegyzés:

  1. Klasszak a hófödte hegyek..
    Na de akkor ezek a pónik most pónik vagy lovak? Olyan hatást kelt az a pónigoló ember, mint a bmx-ező nagyfiúk.

    VálaszTörlés
  2. Lovak. Lovak itt, nekünk póni. A magyar lovaskönyvekben is póniként rémlik, de itt ez majdnem sértés. Még nem láttak lipicait vagy jó magyar sportlovat :D Mondjuk lóként viselkednek, nem olyan s*ggfejek, mint az átlag pónik. Egy lovas ismerősöm szerint (haha) inkább hidegvérű alacsony ló, mert a mínuszokat is elég jól elviselik. Nyitott kérdés marad.
    A lényeg a lényeg, nem túl magasak, de a fejük hatalmas :D Komolyan... És furán futnak :D

    VálaszTörlés