2013. május 14., kedd

Paradicsom

Miután Þóra itthon maradt ma, minden békésebb volt. Habár Daníel ma elég rossz volt, sokat kellett rászóljon az anyja. Kicsit beszélgettünk is és Þóra megnyugtatott, hogy nagyon szeretik, hogy velük vagyok és utálják, hogy nem örökre :D Ettől kicsit jobb kedvem lett. Péntekig kell kibírnom, mert akkor jön haza Sigvaldi (egy hetet van itthon és 2-3 hetet dolgozik Norvégiában) és akkor nem kell szenvednem a lefektetéssel. Hamarosan Þóra is végez a sulival így ha Sigvaldi visszamegy dolgozni, nem lesz megint az, hogy egyedül viaskodom a kis trollal.
Ma elkocsikáztunk Selfossba és benéztünk pár helyre. Voltunk turiban, kaját venni és egy Jysk-ben, de itt más a neve. Úgyhogy vettem 3 izlandi zászlót otthonra (igen, hármat) egy izlandos-térképes kirakót és egy napszemüveget. Nehéz elhinni, tudom, de itt ha süt a nap, nincs árnyék. Kocsiban pl. egyenesen égeti a szemed a nap (főleg ha a napellenzőhöz alacsony vagy...). Úgyhogy egy meglehetősen hipster szemcsit választottam, kövezzetek csak meg. Annyira megtetszett, hogy nem bírtam otthagyni.
A náthám nem igen javul, kezdek őszintén gyanakodni, hogy az immunbetegségem miatt van. No para, el fog múlni, már megszoktam, hogy egy kicsit szerencsétlen vagyok. A baj az, hogy reggel nagyon szenvedek és csak délután kezdek el illatokat és ízeket érezni... Kaptam valamiféle halolajas brutális vitaminbombát, amiből napi hattal elvileg sosem leszek beteg. Adok neki egy esélyt.

Vacsira kaptam paradicsomot (is). Olyan régóta kívántam, és végre! Ők nem szeretik, de nem értem mért. Nagyon finom volt. Csak a vaj nem olyan, mint otthon... De mit panaszkodom, jó dolgom van! :D


Ím a kirakósom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése